Cxense Display
Du er her: Forsiden / Leder

Leder

Løft for kjekjøtt

Leder nr. 1 /2017, av redaktør Per A. Sleipnes.
– At kjekjøtt blir gjenstand for positiv oppmerksomhet er gledelig!

Nå satses det på storfe og ammeku

Leder nr. 03 /2016, av redaktør Per A. Sleipnes.
– Det er grunn til å tro at i løpet av fem–seks år, vil behovet for importert storfekjøtt gradvis avta.

Mer kjøtt direkte fra bonde til forbruker

Leder nr. 01 /2016, av redaktør Per A. Sleipnes.
– Mer og mer av det kjøtt som selges i dag, går direkte fra bonde til forbruker.

Ny melding bør bidra til optimisme

Leder nr. 01 /2016, av redaktør Per A. Sleipnes.
– Å styrke økonomien i primærproduksjonen er viktig for å motivere etablerte produsenter til å trygge den norske produksjonen av landbruksvarer.

Myter om markedsføring av egg og kjøtt

Leder nr. 02 /2015, av redaktør Per A. Sleipnes.
- I debatten rundt kjøtt og kreftfare, har det i opinionen blitt skapt et inntrykk av at MatPrat eller OEK er et statlig finansiertmreklameorgan for å øke kjøttforbruket i Norge.

Kjære produsent!

Leder nr. 01 /2015, av redaktør Per A. Sleipnes.
– Jeg tror det er behov for et alternativ til samvirkets mange blader og publikasjoner myntet på aktørene i produsentleddet.

Utviklet av 07 Web
Bransjeoversikt
Cxense Display
Cxense Display
Cxense Display
Cxense Display
Cxense Display